NXTcom NEWS

Overzicht

NXTvoice 100% geïntegreerd met Office365 Artikel

27-11-2017

NXTvoice, het unieke hosted VOIP telecommunicatie platform van Europees provider NXTcom is nu ook gecertificeerd voor Office 365. Het wereldwijde hosted VoIP platform voor de zakelijke markt heeft zowel haar siptrunks als haar cloud telefonie licenties volledig geïntegreerd met Office 365, waardoor gebruikers van Office 365 nu alle telefonie functionaliteiten ook vanuit Office365 kunnen realiseren. Dus ook Skype for Business eenvoudig zowel intern als extern voorzien van telefonie functionaliteiten zonder moeilijke tussen hard- en software apparatuur. Gewoon werken zoals het hoort. De integratie met Office365 is vanaf heden dus ook voor de partners (Reseller & wholesale) van NXTcom beschikbaar die nu al gebruik maken NXTvoice.

NXTvoice is de meest complete cloud telecom service die er momenteel beschikbaar is in de telecommunicatie markt. NXTvoice heeft naast de standaard functionaliteiten die de klant al gewend was in telefonieland en de unieke vast-mobiel propositie, haar pijlen voor dit jaar ook ingezet om de integratie met alle bekende software partijen in te zetten, zodat NXTvoice werkelijk voor iedereen en overal van toepassing is in zijn of haar werkplek omgeving.

NXTvoice voegt PSTN-toegang toe aan Microsoft Office 365 waardoor er met de bestaande Skype for Business licenties (belangrijk onderdeel van Office 365) getelefoneerd kan worden met behoud van SIP-trunk en telefoonnummers (zowel vast als mobiel).

NXTcom is als Europese Internet – en Telecom provider actief voor partners waarbij de kernactiviteit communicatie is. NXTcom heeft binnen haar gelederen tevens een distributie- en ontwikkelings tak op het gebied van hard- en software voor Telecom- en ICT resellers. “Allemaal gebaseerd op kwaliteit en betrouwbaarheid, want daar is de markt naar op zoek”,  aldus Dirk van de Ven, Salesmanager NXTcom. Sinds 2017 is NXTcom ook actief in Nederland.

NXTvoice werkt met een eenvoudig licentie model waarbij gebruikers zelf kunnen bepalen waarmee ze willen “bellen”. Dat kan via een gewone desktop telefoon, mobiele telefoon of pc, waardoor werkelijk iedere werkplek kan worden omgetoverd tot een compleet communicatieplatform. Waar dan ook ter wereld. Van een gebruiker op een werkplek, een medewerker in de buitendienst tot aan gebruiker van het geavanceerde callcenter. Eén oplossing, één platform, één cloud.

Heeft u vragen over onze ICT-oplossingen?

Onze specialisten staan u graag te woord.

Bel 088 229 04 99

of ga naar onze contactpagina

Volg ons op